samedi 31 décembre 2011

La Mulți Ani, prieteni !

Nu știu alții ce părere au dar mie m-i se pare în continuare că timpul trece repede, mult prea repede, suntem în 31 decembrie și parcă nu-mi vine să cred... Pentru mine a fost un an greu, chiar foarte greu acum, spre finalul lui, au fost multe momente de privațiuni și nemulțumire datorită îndeosebi problemelor pecuniare, au fost (și mai sunt) probleme de sănătate pe care am reușit să le depășesc datorită familiei și îndeosebi a omului deosebit care este soția mea, a cărei atitudine întotdeauna pozitivă, avînd o vorbă bună și un zâmbet chiar și în situații foarte dificile, a făcut ca să merg mai departe cu suficient optimism. Am avut și am alături de mine o "gașcă" de prieteni (de fapt, sunt doar trei, dar mie îmi place să le spun așa), niște oameni de calitate, pozitivi și sufletiști, cărora le-am fost și le sunt alături atunci când au avut / au nevoie și care mi-au fost și îmi sunt alături când am avut / am nevoie ! De la 2012 nu mă aștept să se întîmple lucruri spectaculoase, vor fi în continuare mari probleme cu veniturile sub limita suportabilității și a decenței, cu scumpirile de tot felul, cu inflația și șomajul patronate de un sistem politic incompetent și distructiv.....Dar, peste toate acestea sunt pregătit să trec având alături cea mai mare avere de care dispun în momentul de față : soția, familia, prietenii de suflet pe care îi asigur și pe această cale de toată considerația și respectul meu ! Alături de prietenii din "lumea reală", grupul de prieteni de pe rețeaua de socializare Facebook (amintesc câțiva dintre aceștia : Bancsi Gyongyike, Praisler Aniela, Dolores Kiss, Cristian China Birta, Aminda Nomade, etc.) mă ajută să-mi petrec în mod plăcut și chiar util timpul alocat navigării pe Internet. În fața vremurilor nu tocmai faste care se pregătesc să vină odată cu intrarea în noul an nu pot opune decât voința și tăria de caracter și legătura strînsă cu cei dragi, cu familia și prietenii alături de care voi fi în această noapte, la trecerea dintre ani ! Să aveți parte de o petrecere reușită, să vă bucurați de compania celor dragi și să încercați să fiți pe cât posibil optimiști. LA MULȚI ANI, PRIETENI !

2 commentaires:

  1. Un An Nou mai bun, cu pace si cu sanatate!

    La multi ani si prieteni sinceri! :)

    RépondreSupprimer
  2. gânduri de vacanță, mulțumesc pentru vizită și comentariu. Să ai la rîndul tău un an bun, cu sănătate, bucurii și împliniri. LA MULȚI ANI !

    RépondreSupprimer