samedi 21 janvier 2012

M-am săturat !


M-am săturat de politica românească post-decembristă.  M-am săturat de promisiuni deșarte și de sacoșe cu pomeni electorale.  M-am săturat de traseiști politici și de lideri de mucava. M-am săturat de PSD, PDL, PNL, UDMR, PC, PRM și alte partide și partidulețe. M-am săturat de Ion Iliescu și Petre Roman, de Adrian Năstase și  Mircea Geoană, m-am săturat de Traian Băsescu și Emil Boc, de Elena Udrea și de Roberta Anastase (cea care a numărat anapoda pe cei prezenți să voteze pentru Legea Pensiilor), m-am săturat de aproape toate personajele pestrițe ce populează și dorm pe bani grei în Palatul Parlamentului, m-am săturat de zecile de apariții pe la diferite posturi tv a unor pseudo "analiști" politici, mulți dintre ei aserviți intereselor celor aflați vremelnic la putere.
Și, nu în ultimul rând, m-am săturat de tot felul de indivizi sau  individe care bântuie precum fantomele trecutului pe forumuri, pe bloguri sau rețele de socializare, indivizi / individe care susțin cu patimă un anumit om politic sau o anumită formațiune politică, împroșcând cu "lături" și cuvinte jignitoare pe cei care au o altă opțiune politică decât a lor. Propagandiștii băsiști, în mod deosebit, au devenit foarte enervanți și greu de suportat, în special cei din mass media (Robert Turcescu și Andreea Pora sunt doar două exemple, mai sunt și alții),  care susțin că doar “idolii” lor sunt cei mai tari, cei mai grozavi, doar “idolii” lor vor  să scoată țara din cacao, doar “idolii” lor spun adevărul în timp ce restu` manipulează  (“Antenele” lui Felix  și Realitatea, astea sunt obsesiile lor !). Țin să le reamintesc acestora că democrația, între altele, înseamnă unitate în diversitate, cu alte cuvinte, trebuie să acceptă că există și alte păreri, și alte puncte de vedere decât ale lor iar dacă vor să combată părerile diferite este normal să o facă cu un limbaj civilizat și, mai ales, cu argumente !

Prea multă discuție  politică sterilă  și prea puține locuri de muncă, prea puține măsuri  reale de redresare economică din partea  clasei politice și prea multă sărăcie....... M-AM SĂTURAT ! ! !                                                                                     

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire